ПРОГРАВАЮЧИ ЕМОЦІЇ: ДРАМАТИЧНІ ТЕХНІКИ ДЛЯ НАВЧАННЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ ТА РОЗВИТКУ ЕМОЦІЙНОГО ІНТЕЛЕКТУ СТУДЕНТІВ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.32782/NPU-VOU.2025.2(97).17

Ключові слова:

драматичні техніки, студенти, емоційний інтелект, англійська мова, розвиток мовленнєвих вмінь

Анотація

У статті представлено якісне дослідження особливостей імплементації драматичних технік для навчання англійської мови та розвитку емоційного інтелекту здобувачів вищої освіти; проаналізовано вплив стресу на емоційну регуляцію, концентрацію та загальне благополуччя студентів; сфокусовано увагу на необхідності розвитку емоційного інтелекту здобувачів освіти одночасно з формуванням їхньої комунікативної компетентності. За результатами дослідження, що було проведено на базі Житомирського державного університету імені Івана Франка та Криворізького державного педагогічного університету, доведено, що імплементація драматичних технік, як-от Dubbing, Acting Out Movie/Book Scenes, Conscience Alley, Hot Seating, Tableaux та інших, позитивно впливає на формування комунікативної компетентності здобувачів вищої освіти та на розвиток їхнього емоційного інтелекту.

Посилання

Clark, R. (2013). Drama Techniques. Retrieved June 12, 2025, from http://www.magistralinuoro.it/files/DRAMA%20TECHNIQUES.pdf

Dawson, K., & Lee, B. K. (2018). Drama-based Pedagogy: Activating Learning Across the Curriculum (1st ed.). Intellect. https://doi.org/10.2307/j.ctv36xw0wt

Farmer, D. (2014, November 30). Two Truths, One Lie. Retrieved June 14, 2025, from https://dramaresource.com/two-truths-one-lie/

Heathcote, D. (2009). Mantle of the Expert: My current understanding. Keynote address to the Weaving Our Stories: International Mantle of the Expert conference, University of Waikato, Hamilton

Hladka, O. (2024). Implementation of Drama Techniques in Online EFL Classroom. Compassionate ELT: Voices of Resilience and Diversity in a Time of War, pp. 33–34. URL: http://www.tesol-ukraine.com/wp-content/uploads/2015/12/TESOL-Ukraine-Convention-Book-of-Papers_2024.pdf

Prokopchuk, N. (2024). Revealing and Healing Students’ Needs and Anxiety in the EFL Classroom: Navigating the Wartime Context in Ukraine. Compassionate ELT: Voices of Resilience and Diversity in a Time of War, pp. 83–85 URL: http://www.tesol-ukraine.com/wp-content/uploads/2015/12/TESOL-Ukraine-Convention-Book-of-Papers_2024.pdf

Usakli, H. (2018). Drama-Based Social Emotional Learning Global Research in Higher Education ISSN 2576-196X (Print) ISSN 2576-1951 (Online) Vol. 1, No. 1, www.scholink.org/ojs/index.php/grhe

##submission.downloads##

Опубліковано

2025-09-25

Номер

Розділ

ЧАС РЕФОРМ: МЕТОДОЛОГІЯ ТА МЕТОДИКА ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ