ПРОЄКТНА ТЕХНОЛОГІЯ У ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНЬОГО ВИКЛАДАЧА

Автор(и)

  • Ірина КРАВЧЕНКО

DOI:

https://doi.org/10.31392/NPU-VOU.2020.4(79).08

Ключові слова:

метод проєктів, проєктна технологія, проєктна діяльність, педагогіка вищої школи, майбутній викладач.

Анотація

Розкрито особливості методу проєктів та обґрунтовано можливості його застосування під час викладання освітніх курсів «Педагогіка вищої школи», «Педагогіка і психологія вищої школи» майбутнім викладачам. Висвітлено досвід організації проєктної діяльності студентів у Національному педагогічному університеті імені М. П. Драгоманова. Визначено орієнтовну тематику проєктів, їх мету, завдання, структуру, етапи роботи над ними.

Посилання

Гончаренко С. У. Український педагогічний енциклопедичний словник. Рівне, 2011. 552 с.

Енциклопедія освіти / за ред. В. Г. Кременя. Київ, 2008. 1040 с.

Козак Л. В. Застосування проектних технологій у підготовці майбутніх викладачів дошкільної педагогіки і психології. Педагогічний процес: теорія і практика: збірник наук. праць. 2013. Вип. 1. С. 54–64.

Мирончук Н. М. Застосування методу проектів у підготовці майбутніх викладачів до самоорганізації в професійній діяльності. Проблеми освіти: збірник наук. праць. 2017. Вип. 87. С. 191–196.

Навчально-методичний комплекс фахової підготовки магістрів за контекстно-тьюторською технологією галузі знань 01 Освіта, спеціальності 011 Науки про освіту (Педагогіка вищої школи) (спеціалізації «Андрагогіка», «Тьюторство») / за ред. Н. М. Дем’яненко. Київ, 2017. Ч. І. 195 с.

Оршанський Л. Метод проектів у системі підготовки сучасного вчителя трудового навчання. URL: http://library.udpu.org.ua/library_files/zbirnuk_ nayk_praz/2010/2010_3_15.pdf

Сисоєва С. О. Інтерактивні технології навчання дорослих. Київ, 2011. 320 с.

Чепіль М. М., Дудник Н. З. Педагогічні технології. Київ, 2012. 224 с.

Ярошинська О. О. Проектування освітнього середовища професійної підготовки майбутніх учителів початкової школи. Умань, 2014. 456 с.

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-05-03

Номер

Розділ

ЧАС РЕФОРМ: МЕТОДОЛОГІЯ ТА МЕТОДИКА ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ