ДИСТАНЦІЙНА ВИЩА ТЕХНІЧНА ОСВІТА В УМОВАХ КАРАНТИНУ

Автор(и)

  • Галина КОЗЛАКОВА
  • Богдан СУСЬ
  • Оксана КОВАЛЕНКО
  • Юлія ІВАНОВА
  • Ірина СТАВИЦЬКА

DOI:

https://doi.org/10.31392/NPU-VOV.2020.2(77).10

Ключові слова:

дистанційна освіта, освітні платформи, технічні університети, онлайн навчання, контроль результатів навчання.

Анотація

Система української вищої освіти навесні 2020 р. опинилася у надзвичайній ситуації, коли було необхідно витримувати умови карантину внаслідок вірусної епідемії та шукати можливості не втратити навчальний рік. Більшість університетів обрали онлайн навчання, отже, таким чином забезпечили дистанційне спілкування викладачів і студентів та електронний контроль за рівнем знань. Особливості організації навчального процесу в умовах карантину досліджує колектив авторів даної статті, кожен з яких працює в різних технічних університетах (НТУУ «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського», Національний університет біоресурсів і природокористування та інших). Представлено здобутки і методики використання різних освітніх платформ для створення навчальних курсів, комунікації викладачів і студентів і контролю досягнень осіб, які навчаються. Аналіз названих вище особливостей та перспективні можливості розвитку такого виду дистанційного навчання на основі використання різних комп’ютерних платформ пропонуються в даній статті.

Посилання

Постанова Кабінету Міністрів України № 211 від 11 березня 2020 р. «Про запобігання поширенню на території України коронавірусу COVID-19» [Official Sait of Ministry]. URL: mon.gov.ua.

Триус Ю. В., Герасименко І. В., Франчук В. М. Система електронного навчання ВНЗ на базі MOODLE: методичний посібник / за ред. Ю. В. Триуса. Черкаси, 2012. 220 с.

Топ 10 лучших CRM систем для Украины. URL: http://www.livebusiness.com.ua/tools/crm/

Табунщик Г. В., Кудерметов Р. К., Притула А. В. Проєктування, моделювання та аналіз інформаційних систем: навчальний посібник. Запоріжжя: ЗНТУ, 2011. 292 с.

Павлиш В. А., Гліненко Л. К. Основи інформаційних технологій і систем: навчальний посібник. Львів: Вид-во Львівської політехніки, 2013. 500 с.

Платформа дистанційного навчання „Сікорський”. URL: https://www.sikorsky-distance.org/

Український інститут інформаційних технологій в освіті. НТУУ «Київський політехнічний інститут». URL: http://uiite.kpi.ua

Coursera. URL: https://www.coursera.org/

MyEnglishLab. URL: https://www.pearson.com/ english/myenglishlab.html 10. Prometheus. URL: https://prometheus.org.ua/

Козлакова Г. О. Сучасні високі технології: особливості використання для самостійної роботи студентів і школярів // Нові технології навчання. Житомир: Вид-во ЖДУ ім. Івана. Франка, 2019. Вип. 92. C. 128– 134.

Ставицька І. В. Мультимедійний навчальний курс „Англійська мова для магістрантів машинобудівних спеціальностей” [Е-ресурс]. Київ: НТУУ КПІ, 2013. URL: https://do.ipo.kpi.ua/course/view.php?id=287

Іванова Ю. І. Математика для економістів в прикладах і задачах. Київ: Компринт, 2019. 342 с.

Сусь Б. А., Заболотний В. Ф., Мислицька Н. А. Коливання і хвилі: навчальний посібник для самостійної роботи студентів з електронним представленням. Київ: Вид-во НТУУ КПІ, 2010. 137 с.

Офіційний web-сайт ВІТІ. URL: http:www.viti. mathematic.phisyc

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-05-16

Номер

Розділ

ЧАС РЕФОРМ: МЕТОДОЛОГІЯ ТА МЕТОДИКА ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ