STATUS, LEADERSHIP, AND ADMINISTRATIVE PRACTICES OF COMMUNITY COLLEGE IN NEPAL

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.32782/NPU-VOU.2023.2(89).14

Ключові слова:

громадські кампуси, вища освіта, Непал, лідерство, Університет Трибхуван.

Анотація

Громадські коледжі в Непалі, які субсидуються місцевою громадою, готують студентів, щоб вони стали продуктивними членами майбутнього нації. Роль громадських коледжів здається вирішальною у внеску в непальську академічну освіту з моменту її заснування. Метою цієї статті є представити поточний статус Непальського громадського коледжу в порівнянні з іншими азіатськими країнами. Це оглядове дослідження має на меті знайти рішення питання про те, коли громадський коледж Непалу матиме достатній фонд для задоволення потреб студентів та інших зацікавлених сторін, які мають прямий чи опосередкований зв’язок із навчальним закладом. У ньому також досліджується, чи достатньо методів керівництва та нагляду в універ- ситетському містечку для підготовки компетентних студентів, які можуть бути працевлаштовані в Непалі та за його межами. Ця стаття намагається визначити певні підходи до лідерства та управління, а також розвиток громадських коледжів. Крім того, цей матеріал базується на бага- торічному досвіді, отриманому під час роботи викладачем гро- мадського коледжу.

Посилання

Bangladesh, U. G. (2021). UGC Bangladesh. Ministry of Bangladesh. Author.

Bank, A. D. (2015). Innovative strategies in higher education for accelerated human resource development in South Asia: Nepal. 80.

Cohen, A. M. (2003). The American community college. San Francisco: Jossey-Bass.

Commission, U. G. (2021). Annual report.

Danao, D. C. (2008). “The medium-term higher education development plan and the local colleges and universities”. The Manila Bulletin Online.

Eddy, P. L. (2015). Developing tomorrow’s leaders: Contexts, consequences, & competencies. Washington, DC: Community College Series: Rowman & Littlefield and ACCT.

Grubb, W. (1996). Working in the Middle: Strengthening Education and Training for the Mid- Skilled Labor force. San Francisco.

Inter-Agency Network for Education in Emergencies (INEE). (2004). Minimum standards for education in emergencies, chronic crises and early reconstruction. London: Author.

Joshi, R. D. (2018). Higher education in Nepal: Supporting Aspirations for Prosperity”. Kathmandu https://edu4com.com/higher-educationin- nepalsupporting-aspirations-for-prosperity/.

Kahn, J. P. (2015). The style of leadership: A critical review. Public Policy and Administration Research.

Mandal, R. B. (2016). Public participation in governance of community college. A Multidisciplinary Journal, 7(1), 37–42.

Neupane, P. (2020). Policy framework for education development in Nepal. International Education Studies, 13(1), 2020.

Phelan, D. J. (2000-Feb). Enrollment Policies and Student Access at Community Colleges. Policy Paper. Department of Education, Washington, DC.; Amoco Foundation, Inc., Chicago, IL.

Phyak, P., & Ojha, L. P. (2019). Language education policy and inequalities of multilingualism in Nepal. In A. Kirkpatric & A. J. Liddicoat (Eds.), The Routledge International Handbook of Language Education Policy in Asia (pp. 341–354). Routledge. https://doi.org/10.4324/9781315666235-24.

Sharma, T. N. (2008). Structures and mechanisms of community Participation in school management. Journal of Education and Research, 191), 72–86. states, “. a. (Retrieved 13 June 2015).

Townsend, B. K. (1998). A feminist critique of organizational change in the community college. New Directions for Community Colleges.

Yarrington, R. (1978). American association of community and junior colleges.

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-08-31

Номер

Розділ

ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД