ОСОБЛИВОСТІ МЕРЕЖЕВОЇ ФОРМИ РЕАЛІЗАЦІЇ ОСВІТНІХ ПРОГРАМ У СУЧАСНИХ УМОВАХ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.32782/NPU-VOU.2024.1(92).11

Ключові слова:

мережева форма, реалізація, програми, формування, освіта, специфіка, технологія, сучасні умови.

Анотація

У цій статті розглядаються особливості мережевої освіти у сучасних умовах. Мережева форма реалізації освітніх програм заснована на використанні ресурсів кількох освітніх організацій і інших установ. Мережева форма дає можливість максимально використовувати наявні матеріально-технічні та інфраструктурні ресурси. Автором проаналізовано теоретичні аспекти мережевої форми, звернено увагу на її практичні переваги та вплив на освітню систему. Зокрема, розглянуті можливості індивідуалізації навчання, зниження витрат на освіту та збільшення доступності до навчання. Визначено, що сьогодні мережева форма не є обов’язковою і застосовується освітніми організаціями лише у разі, коли це потрібно для забезпечення необхідного рівня підготовки випускників, що є найбільш доцільним. Дослідження підкреслює важливість подальшого розвитку та впровадження мережевих форм реалізації освітніх програм для покращення якості освіти та розвитку освітньої системи.

Посилання

Паламаренко, Я.В. (2021). Сучасні інформаційні технології та особливості їх використання під час дистанційного навчання. Забезпечення якості вищої освіти: підвищення ефективності використання інформаційних технологій у здійсненні освітнього процесу: зб. матеріалів ІІІ Всеукр. наук.-метод. конф., 14–16 квіт. Одеса. С. 240–243.

Фірсов, В.С., Береда, Т.М., & Хватова, О.Г. (2021). Організація дистанційної та мережевої форм навчання та створення внутрішньої

системи забезпечення якості освіти. Школа вільного вибору «Акцент» : наук.-метод. збірник. Дніпро, 35 с.

Хаустова, В.Є., & Решетняк, О.І. (2020). Вплив підготовки кадрів вищої кваліфікації на науковий та економічний розвиток. Проблеми

економіки. № 1. C. 43–51. DOI:10.32983/2222-071

-2020-1-43-51

Derek, Newton (2023). Given What We Don’t Know, Blocking Fully Online Degrees Was Right Call. Forbes. Retrieved from https://www.forbes.com/sites/dereknewton/2023/03/22/given-what-we-dont-knowblocking-fully-online-degrees-was-right-call/?sh=33e444004bd0 [in English].

Justin, Ortagus (2022). What We Know About the Cost and Quality of Online Education. Academics upshot. Retrieved from https://thirdway.imgix.net/pdfs/override/WhatWe-Know-About-the-Cost-and-Quality-of-Online-Education-web.pdf [in English].

Lin, Zh., Tao, W.,& Ling, Zh. (2019). Research on Resistance and Motivation Mechanism of Classroom Silence of College Students – Based on 560 Questionnaires [J]. Journal of Southwest Normal University. Natural Science Edition, 3, 32–23 [in English].

Mohrman, K., Ma, W.H., & Baker, D. (2020). “The research university in transition: the emerging global model”, Higher Education Policy, vol.12, pp. 5–27 [in English].

Rhodes, R., & Marsh, D. (2022). Policy Network in British Politics. A Critique of Existing Approaches. Policy Network in British Government. Oxford: Clarendon Press [in English].

Sklianichenko, H. (2021). Distance education during the pandemic. Research Bulletin. Series: Philological Sciences, (193), 439–445 [in English].

Xia, Y., Hu, Y., Wu, C., Yang, L., & Lei, M. (2022). Challenges of online learning amid the COVID-19: College students’ perspective. Front. Psychol. 13:1037311. doi: 10.3389/fpsyg.2022.1037311 [in English].

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-06-10

Номер

Розділ

НОВІТНЯ НАУКА ТА СУЧАСНА ОСВІТА