СПІЛЬНЕ МІЖНАРОДНЕ ОНЛАЙН-НАВЧАННЯ У СФЕРІ ЮРИДИЧНОЇ ОСВІТИ: ПОЛЬСЬКО-УКРАЇНСЬКИЙ ПРИКЛАД

Автор(и)

  • Олена ЖИГАДЛО Київський національний університет імені Тараса Шевченка https://orcid.org/0000-0002-1605-7242
  • Каміла ЩЕПАНОВСЬКА Університет Миколая Коперника

DOI:

https://doi.org/10.32782/NPU-VOU.2025.1(96).10

Ключові слова:

спільне міжнародне онлайн-навчання (СМОН), юридична освіта, англійська для спеціальних цілей, навчання на основі завдань, м’які навички

Анотація

Оскільки юридична освіта адаптується до глобалізації в правовій сфері, спільне міжнародне онлайн-навчання (далі – СМОН) стає ефективним підходом до розвитку правових знань і м’яких навичок. У цьому дослідженні проаналізовано проєкт СМОН для студентів-правників з України та Польщі з огляду на його вплив на академічну успішність, працевлаштування та професійне зростання. Отримані результати підкреслюють переваги методики СМОН для роботи з автентичним матеріалом, покращення міжкультурних і цифрових навичок, а також для підвищення мотивації студентів. Проте дослідження також визначає такі труднощі, як різниця в академічні культури, комунікаційні бар’єри та різні очікування учасників. Дослідження підкреслює потенціал СМОН для навчання правничої англійської мови, зміцнення цифрових навичок викладання та сприяння співпраці між закладами освіти. Авторами надано рекомендації щодо створення проєктів СМОН з акцентом на інклюзивність, структуровану командну роботу та інституційну підтримку, що забезпечуватиме кращі результати навчання та професійний розвиток.

Посилання

Bauk, S. (2019). Collaborative online international learning benefits vis-à-vis concerns: An empirical study. Montenegrin Journal of Economics, 14(2), pp. 207–216. https://DOI:10.14254/1800-5845/2019.15-2.16

Carlisle, D., & Sáenz, J.L. (2023). COIL, COILer, COILing: English Language Learners Participating in Collaborative Online International Learning. DOI: 10.22492/issn.2435-5240.2023.1

Crescenzi-Lanna, L. et al. (2024). Promoting Gender Equality Through Cross-Disciplinary Collaborative Online International Learning Projects: The Students’ Perspective. https://doi.org/10.12973/eu-jer.13.4.1679

Drobotun, V., & Kavytska, T. et al. (2023). Collaborative Online Learning (COIL) as a Promising Pedagogy for Engaging Students in Global Collaboration: Ukrainian-Spanish Context. Ars Linguodidacticae, 12(2), pp. 82–90. DOI: 10.17721/2663-0303.2023.2.06

Hackett, S., Dawson, M., & Janssen, J. et al. (2024). Defining Collaborative Online International Learning (COIL) and Distinguishing it from Virtual Exchange. TechTrends, 68, 1078–1094. DOI: 10.1007/s11528-024-01000-w

Heng, L., & Yeh, H.-C. (2024). How can a task-based project enhance students’ transferable skills? An investigation. DOI: 10.1080/00131881.2024.2309887

Jackson, D., & Bridgstock, R. (2021). What actually works to enhance graduate employability? The relative value of curricular, co-curricular, and extra-curricular learning and paid work. Higher Education, 81(4). DOI: 10.1007/s10734-020-00570-x

Kakungulu, S. J. (2024). The Role of Extracurricular Activities in Student Development. Eurasian Experiment Journal of Humanities and Social Sciences, 5(2), pp. 26–30.

Kerrigan, M., & Manktelow, A. (2021). Extra-curricular Activities in Higher Education: Enhancing the Student Experience. Widening Participation and Lifelong Learning, 23(1), pp. 123–147. DOI: 10.5456/WPLL.23.1.123

Kučerová, K. (2023). Benefits and Challenges of Conducting a Collaborative Online International Learning Class (COIL). International Journal on Studies in Education, 5(2), pp. 193–212. DOI: 10.46328/ijonse.110

Membrillo-Hernández, J. et al. (2023). Digital Global Classroom, a Collaborative Online International Learning (COIL) Approach: An Innovative Pedagogical Strategy for Sustainable Competency Development and Dissemination of SDGs in Engineering Higher Education. DOI: 10.1007/978-3-031-26876-2_3

Moxey, M., & Simpkin, E. (2021). Harnessing the potential of extracurricular opportunities to enhance graduate employability in higher education. DOI: 10.47408/jldhe.vi21.631.

##submission.downloads##

Опубліковано

2025-04-23

Номер

Розділ

ЧАС РЕФОРМ: МЕТОДОЛОГІЯ ТА МЕТОДИКА ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ