ГУМАНІТАРНИЙ ДИСКУРС ДНІПРОВСЬКОЇ ПОЛІТЕХНІКИ
DOI:
https://doi.org/10.31392/NPU-VOU.2021.1(80).03Ключові слова:
гуманітарний дискурс, гуманізація, гуманітаризація освіти, педагогічна парадигма, ментальне здоров’я, інтелектуальна особистість, антропоцентровість, комунікативні компетентності.Анотація
У контексті процесів сучасного державотворення вказано на важливість гуманізації та гуманітаризації навчального процесу, простежено розвиток гуманітарної освіти у технічному університеті, проаналізовано стан виховної роботи для забезпечення інтелектуальної, інформованої, інноваційної, самоідентифікованої особистості, інтегрованої в суспільство. Визначено нові вектори власної візії гуманітарного розвитку в технічному університеті.
Посилання
Дебре Р. Інтелектуальна влада у Франції / пер. з фр. В. Артюха. Київ: Дух і літера, 2008. 308 с.
Конституція України. Київ: Право, 1996. 54 с.
Державна національна програма «Освіта» (Україна ХХІ століття) // Освіта. Грудень. № 44, 45, 46.
Закон України «Про освіту» // Верховна Рада України. Законодавство України про освіту: збірник законів за станом на 10 березня 2002 р. Київ: Парламентське вид-во, 2002.
Закон України «Про вищу освіту». URL: https:// zakon.rada.gov.ua/laws/show/1556-18.
Закон України «Про освіту». URL: https:// zakon.rada.gov.ua/laws/show/2145-19.
Національна доктрина розвитку освіти України у ХХІ столітті. Проект // Шкільний світ. 2001. Липень. 16 с.
Гончаренко С. У. Український педагогічний словник. Кив: Либідь, 1997. 376 с.
Гончар О. Т. Щоденники: у 3 т. Т. 2 (1968– 1983) / упоряд. В. Д. Гончар. Київ: Веселка, 2003. С. 286.
Степовичка Леся. За Україну, за Дніпро. 2014–2019… Внесок НТУ «Дніпровська політехніка» в оборону держави під час війни на Сході України. Дніпро: НТУ «ДП», 2019. 200 с.