ЄВРОПЕЙСЬКІ ЦІННОСТІ МІЖКУЛЬТУРНОЇ КОМУНІКАЦІЇ В УНІВЕРСИТЕТСЬКІЙ СПІЛЬНОТІ

Автор(и)

  • Мар’я НЕСТЕРОВА
  • Олена ЯЦЕНКО
  • Марина ДЄЛІНІ
  • Ганна ВАЛЄНСА

DOI:

https://doi.org/10.31392/NPU-VOU.2020.4(79).06

Ключові слова:

європейські цінності, міжкультурна комунікація, різноманіття, соціальна згуртованість, університетська спільнота.

Анотація

Розглядається роль міжкультурної комунікації, її ціннісне підґрунтя, теоретичні та методологічні засади. Показано її зв'язок із соціальною згуртованістю, концептуалізовано міжкультурну комунікацію як складний соціальний феномен, окреслено її вплив на розвиток суспільства. Також відображена соціальна роль освіти в розвитку міжкультурної комунікації, можливі інструменти. Проведене дослідження є продовженням теми дослідження соціальної згуртованості та довіри в університетських спільнотах. Дослідження базується на первинних даних авторського опитувальника.

Посилання

Dragolov, G., Ignácz, Z., Lorenz, J., Delhey, J., & Boehnke, K. (2013) Social Cohesion Radar Measuring Common Ground: An international Comparison of Social Cohesion Methods Report. URL: http://aei. pitt.edu/74134/1/Social_cohesion_radar.pdf

Nesterova M, & Dielini M., & Zamozhskyi A. (2019) Social Cohesion in Education: Cognitive Research in the university community. International Journal of Cognitive Research in Science, Engineering and Education (IJCRSEE), 7 (2), 19–27, DOI 10.5937/IJCRSEE1902019N

Nesterova M., & Dielini M., & Shynkaruk L., & Yatsenko O. (2020) International Journal of Cognitive Research in Science, Engineering and Education (IJCRSEE)), (8), 15–23, DOI 10.5937/IJCRSEE2001015N

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-05-03

Номер

Розділ

ДОСЛІДНИЦЬКІ ПРОЕКТИ У ВИЩІЙ ШКОЛІ