ТРЕНІНГОВІ ТЕХНОЛОГІЇ НАВЧАННЯ МАГІСТРАНТІВ ЯК МАЙБУТНІХ МЕНЕДЖЕРІВ ОСВІТНІХ ЗАКЛАДІВ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31392/NPU-VOU.2020.4(79).07

Ключові слова:

магістранти, управління навчальними закладами, тренінгове навчання, варіативні програми, менеджер освіти, ораторське мистецтво, педагогічна риторика.

Анотація

Статтю присвячено розгляду проблем оновлення навчальних програм підготовки магістрантів спеціальності «Управління навчальними закладами». Показано, що сучасні вимоги до діяльності управлінців усіх рівнів вимагають високого рівня аналітично-інформаційної компетентності. Досягнення таких професійних якостей можливо за умови опанування новітніх швидкозмінюваних за змістом варіативних навчальних програм. Своєю чергою (залежно від сучасних потреб суспільства) такі програми потребують нових технологій втілення їх у навчальний процес та його організацію. Формування варіативної програми показано на прикладі вивчення двох тем «Інформаційно- аналітичне забезпечення» та «Педагогічна риторика».

Посилання

Биков В. Ю., Богачков Ю. М., Жук Ю. О. Моніторинг рівня навчальних досягнень з використанням Інтернет-технологій: монографія / АПН України; Інститут інформаційних технологій і засобів навчання. Київ: Педагогічна думка, 2008. 127 с.

Демиденко Т. М. Інформаційна культура сучасного вчителя: навч. посібник / Черкаський держ. ун-т ім. Богдана Хмельницького. Черкаси, 2003. 96 с.

Зінчук Н. А. Інформаційно-аналітична компетентність менеджера: значення у професійній управлінській діяльності та передумови формування у ВНЗ. URL: http://www.nbuv.gov.ua/e-journals/ ITZN/em7/content/08znashi.htm

Козлакова Г. О. Комп’ютеризовані технології обробки ділової інформації: навч. посіб. / за ред. В. І. Костюка. Київ; Рівне: Вид-во РДТУ, 2001. 233 с.

Олійник В. В. Формування інформаційно-аналітичних умінь майбутніх інженерів-педагогів у процесі фахової підготовки // Проблеми інженерно-педагогічної освіти: зб. наук. праць. 2013. № 37. С. 15–22.

Сабліна Е. А. Методологічні засади інформаційної культури особистості // Збірник наукових праць Уманського держ. пед. ун-ту ім. П. Тичини / гол. ред. Мартинюк М.Т. Умань: СПД Жовтий, 2008. Ч. 4.118 с.

Озерян О. Л. Розвиток інформаційно-аналітичної компетентності науково-педагогічних працівників // Матеріали ІІІ Всеукр. круглого столу «Актуальні проблеми освітнього процесу в контексті європейського вибору України» (Київ, 29 жовтня 2019 р.) / Київський національний університет будівництва і архітектури, ФОП Ямчинський О. В. Київ, 2019. С. 84–89.

Озерян О. Л. Карти структурованої інформації як засіб моделювання управлінської діяльності керівника вищого навчального закладу: навч.- метод. посіб. Київ: НАПН України, Ун-т менедж. освіти, 2013. 68 с.

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-05-03

Номер

Розділ

ЧАС РЕФОРМ: МЕТОДОЛОГІЯ ТА МЕТОДИКА ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ