ІНТЕГРАЦІЯ ФАХІВЦІВ ІЗ ФІЛОСОФСЬКОЮ ОСВІТОЮ В БІЗНЕС- СЕРЕДОВИЩЕ: МОЖЛИВОСТІ ТА ПЕРСПЕКТИВИ
DOI:
https://doi.org/10.32782/NPU-VOU.2024.1(92).08Ключові слова:
інтеграція, освіта, інновації, організаційна культура, стратегічна рефлексія, гуманітарні цінності, сталий розвиток, міжкультурний менеджмент, соціальна відповідальність, критичне мислення, партнерство, бізнес-взаємодія.Анотація
Наукова робота присвячена вивченню та аналізу процесу інтеграції фахівців із філософською освітою в бізнес-середовище. Зокрема, в розвідці розглядаються нові перспективи та можливості, які виникають у разі залучення фахівців із філософським backgroundом до корпоративного сектору. Автори досліджують можливості впливу фахівців із філософською освітою на розвиток та посилення, зокрема, креативності, стратегічного мислення чи етичної компетентності у сфері бізнесу. Робота висвітлює ключові стратегії та інноваційні підходи, які можуть бути використані для успішної інтеграції фахівців із філософською освітою в різноманітні галузі бізнесу. Особлива увага приділяється розкриттю можливостей та перспектив створення сприятливого середовища, де фахівці із філософською освітою можуть ефективно взаємодіяти з бізнес-сектором та впливати на стратегічне управління чи брати участь у прийнятті рішень.
Посилання
Гоулман, Д. (2023). Емоційний інтелект в бізнесі. Київ : Віват, 528 с.
Schutijser, D. (2020). PhilosoLab, Laboratory for Philosophical Practice in Counseling, Business, and Training. Retrieved from: https://philosolab.wordpress.com/ [in English].
Durski, M. (2018). Philosophy consulting. Retrieved from: https://philosophyconsulting.com/ [in English].
LaSusa, D. (2024). Philosophical Coaching. Retrieved from: https://www.daniellemlasusa.com/philosophical-coaching [in English].
Chaouki T., & Abdallah (2020). Commission on Research Next. Retrieved from: https://researchnext.gatech.edu/report [in English].