ОСВІТНІЙ АСПЕКТ УПРОВАДЖЕННЯ ЗМІН В ОБ’ЄДНАНИХ ТЕРИТОРІАЛЬНИХ ГРОМАДАХ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31392/NPU-VOU.2022.3(86).09

Ключові слова:

зміни, місцеве самоврядування, об’єднані територіальні громади, освіта.

Анотація

даній статті висвітлено методологічні засади впровадження змін на рівні об’єднаних територіальних громад в Україні через призму ролі освіти. Показано вплив освіти на здатність цих громад реагувати не тільки на щоденні виклики, але і робити стратегічні кроки з огляду на довгострокову перспективу. В публікації висвітлено також освітні аспекти сталого розвитку об’єднаних територіальних громад, зокрема, участь в освітніх заходах керівників органів місцевого самоврядування та інших посадовців, чия діяльність пов’язана із прийняттям управлінських рішень в громаді. Показано, що їх участь в міжнародних та вітчизняних проектах, тренінгах, семінарах, як формального, так і неформального характеру дозволяє, навіть в критичних ситуаціях, продовжувати діяльність, спрямовану на забезпечення сталого розвитку своїх громад. Дана публікація зосереджує увагу саме на посиленні освітнього аспекту методології сталого розвитку об’єднаних територіальних громад як вагомого фактору підвищення рівня мотивації її членів до впровадження позитивних змін у своїх громадах.

Посилання

Бойко І. І. (2015). Парадигмальний погляд на соціальні зміни. Київ: Вид-во «Сталь». 239 с.

Закон України «Про місцеве самоврядування в Україні» від 21.05.1997, №280/97-ВР. (1997). URL: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/280/97-%D0%B2%D1%80#Text (дата звернення 02.08.2022).

Звіт Програми DOBRE. розробка системи оцінки ефективності територіальних громад (2022). URL: https://decentralization.gov.ua/news/14469 (дата звернення 05.08.2022).

Інфляційний звіт Національного банку України за липень 2022 року (2022). URL: https://bank.gov.ua/admin_uploads/article/IR_2022-Q3.pdf?v=4 URL (дата звернення 21.08.2022).

Кельман М. С. (2009). Методологічна ситуація у сучасному правознавстві // Науковий вісник Львівського державного університету внутрішніх справ. № 1. С. 3–11. URL: https://vestnik-pravo.mgu.od.ua/archive/juspradenc5/01.pdf (дата звернення 02.08.2022).

Мішин С. І. (2019). Теоретично-методологічні засади реформування системи місцевого самоврядування // Актуальні проблеми політики. № 64, С. 60–77. URL: http://app.onua.edu.ua/index.php/app/article/view/188 (дата звернення 05.08.2022).

Нестерова М., Цимбал А. (2019). Соціальна згуртованість та спільні європейські цінності в системі вищої педагогічної освіти України // Вища освіта України. № 4 (75). С. 53–59.

Офіційна сторінка Чортківської міської ради URL: https://www.chortkivmr.gov.ua/2022/08/25/u-chortkivskij-shkoli-7-rozpochavsya-kapitalnyj-remont-za-25-mln-grn/ (дата звернення 25.08.2022).

Федоренко В. Л. (2009). Методологія та методи дослідження проблем системи конституційного права України // Проблеми правознавства та правоохоронної діяльності. № 2. С. 13–24.

Фищук І. М. (2018). Управління змінами у державних організаціях у трансформаційних умовах України // Вчені записки ТНУ імені В .І. Вернадського. Серія: Державне управління. Т. 29 (68), № 5. С. 216–221. URL: http://www.pubadm.vernadskyjournals.in.ua/journals/2018/5_2018/40.pdf (дата звернення 04.08.2022).

Шевченко І. Б. (2015). Управління змінами: навч. посіб. для студентів вищих навч. закладів. Київ: НТУУ «КПІ» Політехніка. 231 с. URL: https://dut.edu.ua/uploads/l_1603_65256919.pdf (дата звернення 05.07.2022).

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-05-02

Номер

Розділ

ГУМАНІЗАЦІЯ ОСВІТИ ТА ВИХОВАННЯ