ГОТОВНІСТЬ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ ДО ФОРМУВАННЯ ДІАЛОГІЧНОЇ КУЛЬТУРИ УЧНІВ

Автор(и)

  • Вікторія ЧОРНА

DOI:

https://doi.org/10.31392/NPU-VOU.2021.3(82).07

Ключові слова:

діалогічна культура, майбутні вчителі, початкова школа, професійна готовність, діалог, взаємодія між здобувачем та викладачем.

Анотація

Готовність майбутніх учителів до формування діалогічної культури учнів в умовах трансформації системи є достатньо актуальним питанням, зважаючи на недостатню його розробленість у сучасній педагогічній науці. У статті уточнено поняття «діалогічна культура » та висвітлено умови її формування в умовах суб’єкт-суб’єктної профільної освіти.

Посилання

Джоган В. Культура діалогу як основна характеристика якості професійного спілкування майбутніх психологів. URL: http://surl.li/ukxg

Наказ МОН від 15.01.2018 № 36 «Про затвердження Типової освітньої програми організації і проведення підвищення кваліфікації педагогічних працівників закладами післядипломної педагогічної освіти». URL: http://surl.li/ukxs

Нова Українська школа: концептуальні засади реформування середньої школи. URL: https://www. kmu.gov.ua/storage/app/media/reforms/ ukrainskashkola.

Освіта дорослих: теоретичні і методологічні засади: монографія / авт. кол.: Лук’янова Л., Сігаєва Л., Аніщенко О. та ін. Київ: Педагогічна думка, 2012. 272 с.

Професійний стандарт «Вчитель початкових класів закладу загальної середньої освіти». URL: https://zakon.rada.gov.ua/rada/show/ v1143732- 18#Text

Смагіна Т. М. Зміщення акцентів з hard skills на soft skills в підвищенні професійної компетентності педагогів у системі післядипломної освіти // Розвиток професійної компетентності педагогів у системі післядипломної педагогічної освіти регіону: збірник матеріалів конференції / за ред. О. В. Пастовенського. Житомир, 2017. C. 18–21.

Шуневич О. М. Фасилітативний підхід як умова трансформаційного навчання вчителів у післядипломній освіті // Суспільні дисципліни як засіб формування цивілізаційної компетентності здобувачів освіти: матеріали І Всеукраїнської заочної наук.- практ. конф. / Навчально-науковий інститут права НУВГП. Рівне, 2018. С. 219–224.

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-05-02

Номер

Розділ

ЧАС РЕФОРМ: МЕТОДОЛОГІЯ ТА МЕТОДИКА ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ