USING SELF-ASSESSMENT CHECK LISTS FOR STUDENTS’ PRODUCTIVE SKILLS DEVELOPMENT AT THE LESSONS OF LEGAL ENGLISH
DOI:
https://doi.org/10.32782/NPU-VOU.2023.3(90).07Ключові слова:
оцінювання, самооцінювання, бланк самооцінювання, продуктивні уміння, юридична англійська мова.Анотація
У статті проаналізовано основні види оцінювання вмінь та навичок студентів. Особливу увагу приділено ролі самооцінювання як різновиду формувального оцінювання, яке сприяє активному залученню студентів до процесу навчання, формуванню в них метакогнітивних навичок, що полягають в осмисленні результатів власної діяльності, а також самостійному знаходженню шляхів подолання труднощів. Установлено, що використання бланків самооцінювання для розвитку усного та писемного мовлення на занят- тях з юридичної англійської мови для студентів-правників сприяє більш ефективному формуванню продуктивних навичок студентів. У дослідженні розглянуто два шаблони бланків самооцінювання: для комунікативних вправ з підготовки та проведення інтерв’ю юриста з клієнтом і написання листа- поради. Авторкою запропоновано алгоритм роботи з бланками самооцінювання, підходи до створення критеріїв для бланків самооцінювання та описано основні функції, які можуть виконувати бланки самооцінювання на основі критеріїв під час різних етапів виконання продуктивних вправ.
Посилання
Andrade, H., & Valtcheva, A. (2009). Promoting Learning and Achievement through Self-Assessment. Theory into Practice. Volume 49(1), pp. 12–19. Retrieved from: https://doi.org/10.1080/00405840802577544
“Assessment for Learning. Formative Assessment”. (2008). OECD/CERI Int. Conf. “Learning in the 21st Century: Research, Innovation and Policy”, pp. 1–24. Retrieved from: https://www.oecd.org/site/educeri21st/40600533.pdf
Black, P., & Wiliam, D. (2009). Developing the Theory of Formative Assessment. Educational Assessment, Evaluation and Accountability, 21(1), pp. 5–31. Retrieved from: https://www.researchgate. net/publication/225590759_Developing_the_theory_of_formative_assessment
Boud, D., & Falchikov, N. (2007). Introduction: Assessment for the Longer Term. In: Boud, D. and Falchikov, N. (Eds.) Rethinking Assessment for Higher Education: Learning for the Longer Term. London: Routledge, pp. 3–13. Retrieved from: https://www.researchgate.net/publication/305061042_Introduction_Rethinking_assessment_in_higher_education
Clark, I. (2011). Formative Assessment: Policy, Perspectives and Practice. Florida Journal of Educational Administration and Policy, 4(2), pp. 158–180. Retrieved from: https://files.eric.ed.gov/fulltext/EJ931151.pdf
Costa, L., & Kallick, B. (2004). Launching Self-Directed Learners. Educational Leadership, 62(1), pp. 51–57. Retrieved from: http://educationalleader. com/subtopicintro/read/ASCD/ASCD_234_1.pdf
Criois-Lindner, A., & Firth, M. (2008). Introduction to International Legal English. Cambridge University Press, 160 p.
Cullinane, A. (2011). Formative Assessment Classroom Techniques. Resource & Research Guides, 2(13), pp. 1–4. Retrieved from: https://www.researchgate.net/publication/283328368_Formative_Assessment_Classroom_Techniques
Earl, L. (2006). Assessment – a Powerful Lever for Learning. Brock Education Journal, 16(1), pp. 1–15. Retrieved from: https://www.academia.edu/49503920/Assessment_A_Powerful_Lever_for_Learning
Heritage, M. (2010). Formative Assessmentand Next-Generation Assessment Systems: Are We Loosing an Opportunity? The Council of Chief State School Officers, Washington, DC, USA. Retrieved from: https://files.eric.ed.gov/fulltext/ED543063.pdf
James, M. (2010). Educational Assessment: Overview. In International Encyclopedia of Education: Third Edition (Vol. 3, pp. 161–171). Oxford: Elsevier. Retrieved from: https://www.researchgate.net/publication/271964419_Educational_Assessment_overview
Sadler, D. R. (1989). Formative Assessment and the Design of Instructional Systems. Instructional Science, 18, pp. 119–144. Retrieved from: